//Ana Syazwana98
Bonjour!

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Linkies Karya

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!. Start with Basmallah!


Kupilih Ia!



Kawan Ana!



Tagboard!

Put your CBox code here!


Back to past



Uhuk! Uhuk!

Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Template: Intan Aqilah
Edited By: Ana Syazwana98
Others:   


Lame Gile Tu..




Lame gile tu.. triple wau!wau!wau!,*ana!!jangan menggedik boleh tak?*
Ok, maklumlah calon PMR, haha, ade kaitan ke? Bajetla aku belajar 24 jam kan? Belajar pun nak tunggu exam dulu, ciri2 belajar berkesan katakan.. cehh, berkesanlah sangat = ='
Ok! Lame gile kan? Aku tak jenguk blog ni? Ka. si. han..

Tahun ni aku tak suka sekali, sebab... pelik! Ade ke patut tahun aku yg bakal disejarahkan ni, aku sibuk dengan benda lain, sebelum ni kan.., takde pulak nak buat kem kepimpin2 (akusukekemni! <3), kem melatih laa, kem2 ni mmg takde kaitan la dgn PMR, lpas tu, tahun ni aku masuk kawad.. hadoiyaii..  Minggu ni plak start kelas malam, kelas petanggg..!!Arghhh! Stress!  
*Alhamdulillah..


Nah! Ana tampal  kat sini, korang bace, simpan kemas2 dalam hati! Insya-Allah


















Monday 18 February 2013, Monday, February 18, 2013 ϟ 0 <--KOMEN! Dapat Bunga Ros!