//Ana Syazwana98
Bonjour!

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Linkies Karya

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!. Start with Basmallah!


Kupilih Ia!



Kawan Ana!



Tagboard!

Put your CBox code here!


Back to past



Uhuk! Uhuk!

Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Template: Intan Aqilah
Edited By: Ana Syazwana98
Others:   


Ya Allah, Aku Rindu Dia!!!



Ya Allah, rindunya aku dekat dia.. Rase macam nak meraung2 panggil nama die,  sejak masuk sekolah tahun baru ni Ana tak jumpa die pon lagi, dah pindah ke?? Rase macam tak tentu hala je time ana masuk sekolah tahun ni.. masam je muke! Huwaa Rase macam nak menangis je sekarang ni, tapi tahan jela!    
***Example je ni..!    'habis nama Ana tu??'     '.....'             
Hmmm, bodohla manusia, jika boleh menangis krana rindukan seseorang tu, tapi pada Sang Pencipta tak pernah  die rindukan, lagi2 nak keluarkan air mata tu kerana Dia.. kankankankankan?



5:30 p.m! Online! Taip kat Google, "Aku rindu dia Ya Allah!" Then, Ana bace satu entri dari BlogPakarCinta! Copypaste keblog Ana.. Hahaha, takpe2 itukan ilmu, kenala 'sharing is caring!
Haa! Ni dia bace yep!
.
.
.
Rindu? Jika kamu Rindukan seseorang, Pejamkanlah matamu dan Ucapkanlah:

“Ya Allah, aku rindukannya kerana-Mu Ya Allah, Jauhkanlah daku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepada-Mu. Aku semakin mengerti, ‘Jarak’ ini bukan untuk menghukumku, tetapi ‘Jarak’ ini untuk Menjaga aku dan dia.

✿~ Dengan ‘JARAK’ ini aku dan dia berjanji untuk BERUBAH menjadi yang lebih baik..
✿~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MEMPERBAIKI cinta kepada Ilahi..
✿~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENCINTAI Pencipta kami lebih dari segalanya..
✿~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENDALAMI Islam hingga ke akar umbi..
✿~ Dan Dengan JARAK ini jua aku dan dia yakin andai tiba saatnya nanti, aku dan dia akan LEBIH BERSEDIA untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai..
Terima kasih Ya Allah kerana memberi Peluang kepadaku melalui jalan-Mu ini. Terima kasih kerana memberikan Jarak itu kepada aku dan dia.”




Thursday 3 January 2013, Thursday, January 03, 2013 ϟ 12 <--KOMEN! Dapat Bunga Ros!