//Ana Syazwana98
Bonjour!

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Linkies Karya

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!. Start with Basmallah!


Kupilih Ia!



Kawan Ana!



Tagboard!

Put your CBox code here!


Back to past



Uhuk! Uhuk!

Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Template: Intan Aqilah
Edited By: Ana Syazwana98
Others:   


Surat untuk korang!




Assalamualaikum Awak,
Kite dah lame kenal kan, 
So, saya harap tak terlambat untuk saye luahkan something kat awak,
Siyeslah memang dah lame terpendam  dalam hati saye ni, tapi semuanya sebab malu punya pasal lah, 
saye tak tahu nak cakap macam mane kat awak, 
Tapi semakin lame, hati saye jadi tak tenang, mungkin terlalu banyak dosa yang menyinggah dalam diri ini,
Saya give up, saya buang jauh2 sifat ego saya, saya buang jauh2 sifat sombong saya dan..


Saya nak awak baca elok-elok, sekejappp je tau!
dan tolong anggap semua ni serius!


Ehemmmm
Awak,
Actually selama ni, 'yela manusia kan, mesti tak terlepas daripade buat dosa kan?'
So, saya nak mintak maaf sangat dekat awak kalau tanpa saya sedar saya ade kecikkan hati awak, menyinggungkan perasaan awk ke,  
' maybe saya sengaja buat semua tu..ngeee'





Awak, 
Maafkan saya jugak kalau  saya ade menfitnah awak, prasangka buruk dekat awak, dalam sengaja ataupun tak



Awak,
Hmm, sorry to say,
sebab selama ni saya adela jugak mengumpat pasal awak,
So, saya nak mintak maaflah kalau saya ade bukak aib awak..
Bukan tu je,
Saya pernahlah jugak ade share2 cerita yang tak betul dekat awak..
Sorry sangat2 kalau saya ade menipu dekat awak..


cenggini lah jadinya mulut pompuan zaman sekarang.. over seksi


Awak,
Tolonglah..
Kite sebagai manusia kenalah bermaaf-maafan kan?
Jadi, Saya harap sangat awak maafkan saya!
Demi Allah tak tenang hidup saya kalau awak tak maafkan saya.
Tahmid!












Friday 30 November 2012, Friday, November 30, 2012 ϟ 6 <--KOMEN! Dapat Bunga Ros!