//Ana Syazwana98
Bonjour!

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Linkies Karya

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!. Start with Basmallah!


Kupilih Ia!



Kawan Ana!



Tagboard!

Put your CBox code here!


Back to past



Uhuk! Uhuk!

Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Template: Intan Aqilah
Edited By: Ana Syazwana98
Others:   


Masakan Pertama Ana!



Assalamualaikum
Tepi2 chef Ana nk lalu ni
Haha..betul ke ni??tak caya betullah!
selama ni asyik jd PA abg dengan ma abah aku je..


tapi harini , semalam aku dah dinaikkan pangkat  jd seorg tukang masak.. tanpa bantuan sape2 pon..
yeke?bukanke ayah aku ade tolong siankan ayam.. yg tu tak kire!

waaa..tak percaya plak! Aku buat sendiri walaupun dah bnyk kali dibeleber
 oleh ayah aku..
Mak aku takde mase malam tu.. pergi kerja.. so aku nak kasi suprise lah.. bahawa anak perempuannya yg selama ni x pandai msk, plg anti dgn kerja dapur  tetibe menyediakan lauk yg nampak begitu sedapp.. 

Ok, lauk yg aku buat tu, ayam masak merah.. nampak sedap sangatt.. tapi malangnya nampak je sedap.. kalau rase.. grr.. tawo hebe! tuih2! 

hehe sedap tak?? camnilah gamaknya lauk yg ana buat..yeke?


Slps tu masakan ku dikutuk2 oleh abangku, 'apsal pelik sgt ayat aku ni' so abg aku lah yg tolong tambahkan garam dgn hajinamoto..

sebenar2 nye, aku tak ltk pon ajinamoto tu, sbb aku tgk resepi kat dlm satu buku tu, dia tak tulis pun suruh ltk ANM, so, aku x letaklah..

tp kalau x salah aku, sblum sediakan tu, aku dah rase pon lauk tu, bukan main sedp lagi.
Pelik kan ??

Takpela..lain kali kalau aku buat confirm menjadilah! Insya-Allah! Tetiba minat pulak masak-memasak ni..

Sebelum tu, aku nak sharing is caring dengan korang tentang niat kita dlm belajar memasak


Bagi yang belum kahwin

untuk meringankan beban ibubapa

untuk menggembirakan hati dorang
n then ALLAH syg lah


Bagi yang dah kahwin

Seconfirm-confirmnya utk ur lovely suami!!





Sunday 16 September 2012, Sunday, September 16, 2012 ϟ 4 <--KOMEN! Dapat Bunga Ros!