//Ana Syazwana98
Bonjour!

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Linkies Karya

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!. Start with Basmallah!


Kupilih Ia!



Kawan Ana!



Tagboard!

Put your CBox code here!


Back to past



Uhuk! Uhuk!

Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Template: Intan Aqilah
Edited By: Ana Syazwana98
Others:   


Sabarlah






Tatkala air mata mengalir menahan kesabaran, diri ini disapa dengan bisikan dan FirmaNya yang tertulis dalam kitab suci Al-qur'an,



"Dan bersabarlah kamu, sesungguhnya Aku (Allah) bersama dengan orang-orang yang sabar".




Aku telah bersabar untukMu,

walaupun aku disakiti,

aku masih sabar,
walaupun aku dipersenda, aku masih sabar,
walaupun aku menjadi bahan senda dunia,
aku masih sabar,
walaupun aku sering disalah fahami,
aku masih bersabar..




kesabaranku tidak lain hanyalah kerna Engkau,

Tuhan yang sentiasa Menyayangi orang yang bersabar...






sabar dan berjihadlah kamu kerna Allah..

Jangan berputus asa..
Allah tetap bersama dengan orang yang berjihad dan bersabar...











Monday 16 July 2012, Monday, July 16, 2012 ϟ 0 <--KOMEN! Dapat Bunga Ros!