//Ana Syazwana98
Bonjour!

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Linkies Karya

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!. Start with Basmallah!


Kupilih Ia!



Kawan Ana!



Tagboard!

Put your CBox code here!


Back to past



Uhuk! Uhuk!

Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Template: Intan Aqilah
Edited By: Ana Syazwana98
Others:   


Kenapa suruh orang Follow???





Assalamualaikum

Hurm..korang nmpk tak tajuk aku yg pnjg berjela2 dkt atas tu? Panjang ke? Lantaklah!

Terdetik dekat hati nak postkan.. 
mula2 skali aku  nak tanya apa pendapat korang pada blogger2 mcm kat bwh ni



  • blogger yang cakap dia dah follow blog kita , padahal tak pun
  • blogger yang cerita menghina/mencaci seseorang kat blog dia , paling teruk lagi dia bagi gambar , nama dan link blog orang tu (dahsyat sungguh)
  • blogger yang suka sangat suruh orang follow blog dia



    Marah???err..jgn marah sgt ek..sbb aku slh satunya..kalau nk mrh, mrh org lainlah..berlmbak lagilah blogger2 yg mcmtu..hehe

    Aku ni jenis yg suka sgt suruh org follow blog aku.. smpaikan ade skali tu.. ade kakak tu sound kat aku..sound lembut2 lah.. camni bunyinye..cett

    "kita buat blog bukan untuk di follow..hehe just kongsi cite..hehehe"  


    Awal2 aku dah tahu ayt tu ditujukan utk aku..yakin sesgt2..sbb mase tu aku sorg je yg duk heboh2 suruh org follow blog aku 'aku bukan golongan org yg cpt pasan'..

    mula2 mmg terasa sgt333..oh, my heart!

    Tapi  bila fikir balik ade betulnya jgk kan?? 

    yeaaaa


    SO..penamatnya..'aku nk off dah..' hurm..apa ek? apa yg aku nk taip ni? 
    Blur..

    OK takpelah..aku cuma nk ucapkan 
    Terima kasih dekat kakak yg sound aku tu..


    insaf dah ni...yeke??'


    Nama kakak tu??
    Biarlah Rahsia..

     Ok tu jela..Assalamualaikum








Friday 6 July 2012, Friday, July 06, 2012 ϟ 5 <--KOMEN! Dapat Bunga Ros!